مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 13:222022-08-29اقتصادي

اجمالی|تحویل 100 دستگاه واگن به ناوگان ریلی کشور


امروز به مناسبت به هفته دولت آیین تحویل صد دستگاه واگن های باری و مسافری و لوکوموتیو به متقاضیان شرکت واگن پارس انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به مناسبت به هفته دولت آیین تحویل صد دستگاه واگن های باری و مسافری و لوکوموتیو به متقاضیان شرکت واگن پارس انجام شد.

وی افزود: تعدادی از واگن های تحویلی مستقیما به محل بارگیری مستقیم محموله های خودشان از جمله گندم تا به مقاصد مربوطه اعزام شوند.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: گروه صنعتی مپنا و واگن سازی پارس از افتخارت صنایع ریلی کشور و صنایع سنگین استان مرکزی است؛ با درایت مجموعه مدیریتی و تلاش های صورت گرفته به دوره شکوفایی خود بازگشته اند.

مخلص الائمه ادامه داد: این شرکت در گذشته نه چندان دور با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کرد که کم و بیش اکثر علاقه مندان به این مجموعه از آن آگاه هستند و امروز توانسته به دوره بالندگی خود برگردد و با ظرفیت قابل توجه ای می تواند به صورت ماهانه محصولات خود را تحویل دهد.

وی اضافه کرد: اراده دولت هم به طور جدی حمایت های از ظرفیت های اینچنینی است؛ در واگن سازی حداقل 50 شاخه صنعت دیگر به حرکت در می آید و تجهیزات متعددی دارد که باعث پیشران و پیشرفت صنعت کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|تحویل 100 دستگاه واگن به ناوگان ریلی کشور

اجمالی|تحویل 100 دستگاه واگن به ناوگان ریلی کشور